vrijdag 16 juli 2010

Ik ben diep onder de indruk van de werken van Alice Buis. (www.alicebuis.nl)
Heb haar een mail gestuurd en gevraagd of ze het goed vindt als ik schrijf op het gevoel wat ik krijg bij haar kunst.
En dus na toestemming nu hier de eerste~








'Dans met mij, in de gloed van mijn glanzend waterrijk, in de warmte van jouw krachtige zonnegloed. Waar wij ons baden in een hemels licht, doordrenkt met de geur van mirre, en de kleuren van de zonnekracht, draaiend om zijn maan'.

Haar lijfje draaide met passie, haar zijden rok zwierde in het rond, haar handen naar hem gericht en energetisch verbonden met zijn mannelijke kracht, Daar. Ze wist dat hij haar zou zien, Hier. Stralend in haar liefdeslicht kwam ze binnen in zijn Ziel.
De kracht brulde haar naam, verlangde naar haar, en liet het heelal licht vormen in kleuren die samenvoegden naar de toon van Liefde, de Liefde van Water en haar Vuur~

© Alice Buis
© CC~

Geen opmerkingen:

Een reactie posten