vrijdag 9 juli 2010

Ster

Wijsheid omringt je
ik neem je mee
reizend langs je levenslijnen
ervaar je de kracht

gesloten deuren
openen zich in je hart
als het pijn doet
'pak mijn hand'

we naderen Moeder Aarde
tenen raken het levende zand
graaf je onder en aanschouw
ontelbare schatten door haar gegeven

het zand geeft je lucht
adem in en ze voedt
en vindt haar weg naar jouw kracht
je zwemt in liefde

je voelt, maar denkt nog te veel
ik bouw mijn warmte om je heen
we dwalen door het woud
de bomen verkondigen de verhalen van weleer

de kracht van de zon
draait om de magie van de maan
je ogen sprankelen
je wilt je laten gaan

maar de muren omringen
je zuiver geweten
ik zie in je geest
pellend de laatste lagen

we reizen in oneindig
ik blijf aan je zijde
en zie wanneer je wilt vluchten
daar, waar je lichte ogen donker kleuren

daar ben ik, om je val te vangen
het is mijn ingefluisterde missie
door de winden van de oneindige zee
jij bent mijn Ster

ontvangen door de Gouden Zon
waar mijn liefde door jou schijnt
raken jouw stralen tot in oneindig
en glimlach ik om de betovering~


© CC, 2010

Geen opmerkingen:

Een reactie posten